2011. december 7., szerda

a százholdas pagonyban

Drága emberiség!!
Túl az elvonuláson, túl a szalagavatón, túl a német nyelvvizsga (DSD) írásbeli részén; következzen tehát egy rövid (??) összefoglaló eme nemes alkalmakról. (Ha visszamenőleg több nagy eseményről írok, az sosem sül el jól, de nosza, tegyünk egy próbát ;)

Őszi elvonulás
Jó volt!! Komolyan, valahogy nehezen indult el, de voltak nagyon jó pillanatai, nagyon jó tanítások, beszélgetések, és egy baromi jó légköre az egésznek. Nincs mit tenni, szeretem ezeket az embereket. :) Szeretek velük beszélgetni, együtt szolgálni, vagy csak úgy simán együtt 'semmitteni' (bár ez utóbbira nemigen került sor a hétvégén).

Szalcsiavcsi '11 nov.26. maaajd :) SzalcsiavcsiAfcsiparti
Nagggyon jó volt!! Én legalábbis baromira élveztem. :) Az összes táncot, de talán az osztálytáncot a legjobban. :) Sok drága családtag és barát is eljött, aminek szintén nagyon örültem. :) (Családi delegáció: szülők, tesók, nagymamáék és Imola, baráti társaságból: keresztanyu, Nono, Sári, Marietta, Netti, Csabi, Boti és Dani) Drágák voltak egytől egyig!! :) A bál után együtt megvacsiztunk a mekiben (Milyen kreatív, ugye? ;)), aztán léptünk az afterra, amit komolyan, tökre élveztem. :) Vicces volt, hogy az angoltanárainkkal roptuk hajnalig. :P 

néhány random fotó, a többit facebookon találjátok ;)






DSD írásbeli
Na ez már kevésbé vicces téma, de lássatok csodát: túléltük. Igazándiból hazudnék, ha azt mondanám, hogy könnyű volt, mert a fogalmazás témáját kivéve szerintem elég nehéz szövegeket és feladatokat sikerült összeállítaniuk drága deutsch barátainknak, de úgy érzem meglesz a felső.... eddig legalábbis. A szóbeli csak most következik, úgyhogy ideje volna elkezdeni készíteni a prezentációmat. 

Addig is lábadozom. Most az orvos kiírt egy csomó napra, bár hétfőn már biztosan megyek, addig meg ráveszem magam az itthoni pótlásra.
Amúgy pedig az életem még mindig elég unalmas, akciódús blogbejegyzésekért ne nálam álljatok sorba, de ígérem, a következő bejegyzés némivel érdekfeszítőbb lesz, és kevésbé  fog egy bevásárlási listához hasonlítani. Áldott estét!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése