2010. november 3., szerda

Így jártam anyummal

Időtlen idők óta nem törölt képen az édesanyám. Milyen sokáig nem érezhettem ezt a kellemes bizsergést a bal orcámon... No, hogy ne érezzétek úgy, hogy én itt folyton csak lejáratni akarom az én "csodálatos családomat" (idézet anyától) megjegyezném, hogy bár a vita témájában az álláspontom továbbra is változatlan, megértem, hogy ideges lesz tőlem az ember. Beismerem, néha elég elviselhetetlen a stílusom, de persze okozatot nálam is csak ok szül.
Hogy mi mindennek az oka? Még nem tudom pontosan, de azt hiszem viszonylag jó debattőr vagyok. Mikor konfliktus adódik igyekszem maximálisan higgadt maradni, és mikor a másik fél nem azt a reflexiót kapja, amit vár, akkor a plafonig megy benne a pumpa.
Éppen ezért megértem, ha kiakadsz a stílusom miatt. Jobbulást!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése