2011. október 17., hétfő

asszimilálódjunk a télhez

06:03.
Rohanás a busz után.
Elérem a buszt.
Meg lehet fagyni, ilyen nincs. Pedig trikót is vettem, a pólóm is betűrtem, két pulcsi és két sál van rajtam.
A barátnőim szerint én nagymamának születtem. Szerintük erre több bizonyíték is van, csak néhány közülük: 1. 19 évesen szívproblémáim vannak, 2. rossz a hallásom, 3. kiakadtam a Tezenis óriásplakátokon (de tényleg, miért kell egy félmeztelen nővel teleplakátolni a várost??), 4. annyi réteget húzok magamra, mint egy nyanya.
Most mit mondhatnék?? Azért én bízom benne, hogy még nem kínálják fel a nyugdíjaskedvezményt.
Szóval a ma reggel. Fül bedug, Zabhegyező kinyit, a végén pedig már csak azon kapom magam, hogy beértem a suliba. Most mit tehettem volna?? Belemerültem na. Pedig Detti és Blanka is azt mondta, hogy ki fogok akadni ezen a könyvön. Igaz, a nyelvezete már kissé idejét vesztette, nekem határozottan bejön ahogy ez a kis Holden elmélkedik az élet baromságain.

"Mind a hárommal táncoltam azért egyet. Az egyik ronda, Laverne, nem táncolt rosszul, a másik, Marty, halálrosszul. Mintha a Szabadság-szobrot vonszoltam volna a parketten. Hogy azért nekem is legyen valami kis örömöm a dologban, magamat kellett szórakoztatnom. Azt mondtam neki, épp az előbb láttam Gary Coopert a parkett másik oldalán. 
- Hol? - kérdezte pokoli izgatottan. - Hol? 
- Á, pont elkéste. Most ment ki. Miért nem néz oda, mikor mondom?
 Egyszerűen abbahagyta a táncot, és a fejek lött kezdett zedni,hátha mégis meglátja. 
- Á, eltűnt - mondta. Egészen lehervasztottam,nyleg. r ntam, mint a fene, hogy ugrattam. Vannak emberek,akiket nem szabad ugratni, még akkor se, ha megérdemlik. Azért mégis jó szám volt. Mikor visszamentünk az asztalhoz, azt mondta asik kettőnek, hogy Gary Cooper épp az előbb ment ki. Öregem, Laverne és Berenice majdnem öngyilkos lett, mikor meghallotta.Izgatottan kérdezgették Martyt, hogy látta-e, meg minden. Marty aztmondta, csak épp egy fél pillanatra. Meg kellett dögleni!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése