2013. május 29., szerda

Keresztút mozi

Pünkösd vasárnap délelőtt egy rövid összefoglalót, ismertető műsort vetített az M1 a Keresztút zenekarról. A név ismerős lehet, hiszen már korábban is írtam róla koncertek és próbák kapcsán. A félig családtagokból, félig pedig baráti társaságból álló zenekar elsődleges célkitűzése az emberek: fiatalok, középkorúak és idősebbek elérése, megnyerése Krisztusnak. Bár ebben a műsorban maga a zene kevéssé mutatkozik meg, magáról a zenekar profiljáról és a miértekről rengeteg szó esik. Drága barátaim, vegyétek ezt az egészet egy bizonyságtételnek: tőlunk, Róla. :)
És még egy futó megjegyzés: Utólag visszanézve, ha azt mondják nekem, beszélhetek x percet, és üzenhetek, amit akarok, valószínűleg nem ezeket a dolgokat mondtam volna el, de a kérdések – sajnos, nem sajnos – adottak voltak. Én pedig – sajnos nem túl összeszedetten, de – válaszoltam rájuk. :) A lényeg csak az: őszinte vágyam, hogy ez az egész zenélés-dolog, és egyáltalán, bármi amit teszek, teszünk, ne valami öncélú konstrukció legyen, hanem Annak a dicsőségét szolgálja, aki teremtett téged és engem. Íme.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése